A Sonic Generations története nem drámai és nem is különösebben nagy szám. Egy "Idő Evő" megjelenik a semmiből (épp Sonic születésnapján), és elviszi a kék hős összes barátját. Nincs más választás tehát, mint elindulni, és egyenként kiszabadítani mindenkit - Sonic közben összefut 1991-es énjével, így együtt indulnak a nagy kalandra. A sztori nem is túl érdekes, ellenben rendkívül szórakoztató. A sok önkritikus megjegyzés a korábbi (jobbára balul sikerült) epizódokra mosolyt csal az arcra, és jól mutatja, hogy a fejlesztők nagyon is tisztában vannak vele, mit csináltak eddig rosszul. Néhány korábbi kaland szájhúzós felelevenítése vagy a dedós "segítők" megjegyzéseire válaszul adott facepalmok jelzik, hogy sok fárasztó és szükségtelen dolog történt az elmúlt években.
Ebben a játékban azonban többnyire nem kell ezekkel számolnunk. A Sonic Generations játékmenete a lehető legjobban visszatér a gyökerekhez. A kilenc világ egy-egy pályáját "klasszikus" 2D-s, illetve "modern" 3D-s verzióban is végigjátszhatjuk, mindkettő az adott Sonic karakter különleges mozgásait vonultatja fel. Nincsen vérsün, nincsenek ostoba színes barátok, csak Sonic, a száguldás és a vele együtt járó felhőtlen szabadság és élvezet.
Látványos grafika, hatalmas sebesség, színek, hangok, zene. Minden összeáll egy igazi, hamisítatlan Sonic-élmény kedvéért, és a fejlesztők ezúttal tényleg nem rontották el szinte semmivel az összképet. Azért csak szinte, mert az a légy még mindig ott úszkál a levesben: Az utolsó néhány pálya és bossharc irányítási és tervezési problémái, a gyakran feleslegesnek tűnő és frusztráló kihívások azt mutatják, hogy Sonic még mindig túl sokat akar egyszerre. A játék első kétharmada kiválóan jelzi, mit kell a jövőben tenni. Még inkább a sebességre és a látványos száguldásra helyezni a hangsúlyt, és nem megpróbálni bonyolítani a dolgokat.
Elérhetőségek
Webáruház: www.3dnap.hu Facebook: www.facebook.com/#!/3dnap
Tel:.06-30-417-3372